odblokowany Moduł Kymco

Podobne


» ZałóżBloga - portalx.pl - Darmowe strony
»
odblokowanie klawiatury pugeot 406
»
odblokowanie radia Volvo V40
»
odblokowanie Windows ce chomik
»
Odblokowanie Harman gardon GPS
»
odblokowanie Samsung SGH C100
»
Odblokowanie nawigacji Medion 3115
»
odblokowanie kodu telefonu N73
Republika.pl Portal Spoecznoci Internetowych



 




Przykro nam, strona o podanym adresie nie istnieje.

Sprawd, czy wpisae poprawny adres strony, lub skorzystaj z katalogu lub wyszukiwarki.



Copyright 1996 - 2006 Grupa Onet.pl SA - zobacz wszystkie serwisy »

ZałóżBloga - portalx.pl - Darmowe strony

Temat: Cylinder przełozenia moduł stozek kymco super 9 lc
tak jak w temacie

Cylinder Malossi sport 70 przytarty do szlifu sprzedaje z glowica i starym tłomiem

cena 100

Przełozenia malossi uzywane przez ok 1500km

cena 150

Moduł odblokowany no name kupiony na tartakowej

cena 100zł

Stozek malossi e5 czarny z czerwona gabką


cena 50zl



gg 12659818
Źródło: yrc.fora.pl/a/a,1151.html



Temat: ROLKI
W KYMCO SUPER 8 4T mam zablokowany tylko moduł,v/max 58km/h czy jak wymienie rolki , szybkość wzrośnie.Nie moge nic więcej zrobić gdyż nigdzie nie ma modułu odblokowanego do tego modelu.Bardzo mnie to dziwi jade 58 km/h a obroty wynoszą 7800 tys.,miałem kingway 4t jechałem licznikowe 70 km/h obroty były 6800tys.
Źródło: skuterynet.fora.pl/a/a,714.html


Temat: odblokowany moguł CDI a przepalenie bezpiecznika
Witam!!
Mam taki problem. Kupiłem niedawno nowy moduł CDI ( konkretnie ten model: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=701512746 ) do mojego Kymco Agility 50 ( 2007 rok ). Gdy go podłączyłem, silnik wykonał może jeden ruch i walnął bezpiecznik ( 7 A ) znajdujący się na + kablu. Dodam, że po podłączeniu oryginalnego modułu bezpiecznik funkcjonuje bez zarzutu.
W czym może tkwić problem? Przewertowałem google, ale nic sensownego nie znalazłem.
Źródło: forum.skutery-motocykle.pl/viewtopic.php?t=7419


Temat: Kymco Agility- Blokady
Witam za niedługo mam zamiar ściągnąć blokady w swoim Kymco agility. I z związku z tym mam do was pytanie jak to zrobić i czy lepiej zostawić zablokowany czy też odblokować chodzi mi o to czy będzie więcej palił i czy będzie krótsza żywotność silnika? Posiadam jedynie dysze do gaźnika jak na razie i wiem że trzeba wykręcić starą i włożyć tą dłuższą. I dlatego mam pytanie czy po włożeniu tej dyszy trzeba jeszcze coś regulować przy gaźniku i co wogól da mi wymiana tej dyszy. I ostatnie moje pytanie to gdzie są pozostałe blokady i jak się z nimi uporać i czy opłaca się kupować odblokowany moduł i jakie są z niego korzyści :cool:
Źródło: forum.skutery-motocykle.pl/viewtopic.php?t=6897


Temat: Części do silnika 4T
Witam.Mam na sprzedaż części do silników 4T (,zumico,kymco,kingway,zipp) i wiele innych.Części są w idealnym stanie pochodzą ze sprawnego silnika.

Cylinder z pierścieniami 20zł
Wał 25zł
Wariator bez rolek 15zł
Gaźnik 30zł
Głowica 20zł
Zawory 20zł
Pokrywa zaworów 15zł
Pompa oleju 15zł
Magneto cały komplet 30zł
Wiatraczek 10zł
Pokrywa wiatraczka 10zł
Wydech 25zł
Moduł 30zł(odblokowany 100%)
Cewka z fajką 20zł
Sprzęgło 20zł pasuje do minarelli,piaggio itp
Dzwon 15zł pasuje do piaggio oraz 4T
Kartery z przełożeniami 50zł
Szczęki hamulcowe 10zł

Link do fotek:
http://img25.imageshack.u...=dsc04792ab.jpg

Jeżeli coś nie wymieniłem to sory.Wszystkie cześci są na sprzedaż co na foto.Przy kupnie 4-5 części od jednej osoby żniżka.Wszelkie pytania kierowac na GG 4938828.
Źródło: skutery-forum.pl/viewtopic.php?t=1806


Temat: Kingway Purga by Vaigo ;D
Cześć.

W mojej Purdze po przejechaniu 300km chciałbym zacząć się rozpędzać do prędkości powyżej osiąganych max 50 (w porywach 55). Moim celem jest 60km/h jako prędkość podróżna.
Kupiłem na Allegro moduł odblokowany i prędkość wzrosła o 10km/h, ale... Nie działa mi na tym module obrotomierz. Mieliście takie przejścia?

Moja ocena tego skutera jest raczej słaba:
Przyśpieszczenie? Symboliczne, ostatnio na światłach odsadziło mnie Kymco, na którym jechały 2 osoby.
V-Max podobnie, ja jade max'a, a skutery 4T spokojnie mnie objeżdżają.
W nocy te światła soczewkowe się słabo sprawdzają, lepsze są te zwykłe z odbłyśnikiem.
Plastiki to wiadomo, po przewrotce będę musiał chyba pozamiatać.
Spalanie pomiędzy 3, a 4 litry na 100.
Na wario nie miałem blokady, podobno na wydechu też nie ma.

Jakie mieliście blokady?
Źródło: skuterykingway.com/viewtopic.php?t=1475


Temat: jaki najlepszy skuter do 3,5 tys
eXCezZ Wybacz że to powiem, (czy też raczej napiszę) ale pleciesz takie durnoty, że aż głowa puchnie...

A teraz wymieniając:

Po 1. 2T VS 4T: Oczywiście że 4T mniej pali... 4T 50cm3 nie spali więcej niż 2,5l (sprawdzane, czy to na chińczykach, czy też Kymco Agility).
Natomiast 2T seryjny, odblokowany będzie miał lepsze osiągi oraz przyspieszenie. Co ciekawsze, kolejną durnotą jest twój argument za 2T cytując: "i mozna przerobic na 80ccm" 4T równie dobrze można przerobić na 80cm3 (wstawić większy cylinder) co lepsze, nawet taniej to wychodzi... (nie trzeba wału zmieniać).

Po 2. "Nie kupuj takiego gówna jak Kingway, Romet, Kymco, Zipp i inne chińskie badziewia." Kija prawda, jak Kymco jest chińskie, to w piekle chyba śnieg padać zaczął... Co do reszty prawda, ale Kymco stoi co najmniej kilka poziomów wyżej jeżeli chodzi o jakość. (Choćby model Super9, wg. niemieckiego czasopisma, 2-gie miejsce w rankingu skuterów, za SR-ką, głównie dzięki stosunkowi cena/jakość/osiągi).

Po 3. "jakis czas temu zamontowalem w niej sportowy moduł zapłonowy, sportowy łańcuch, większy filtr, wzmacniany wał korbowy i teraz leci mi grubo ponad 100km/h" Aż śmiać się chce... Niby gdzie zamontowałeś ten sportowy łańcuch?? Przecież w skuterach jest pas napędowy, nie łańcuch, już pomijając to, że przy seryjnym skuterze, wymiana modułu, oraz wału totalnie nic nie daje... (większy filtr? że niby wejście do gaźnika rozwiercałeś? :-P)
A seryjny Aerox, w bdb stanie nie wyciągnie więcej niż 95km\h licznikowe, co daje jakieś 90km\h realne.

To teraz do autora tematu, cristiano7, jeżeli chcesz porady, zapraszam na Skutery.net sporo tematów tego typu już zostało na forum przerobionych :-]


Edit: Kilka literówek.
Ten post był edytowany przez FenixxPl dnia: 01 Lipiec 2009 - 12:16
Źródło: forum.pclab.pl/index.php?showtopic=489503


Temat: MODUŁ KYMCO SUPER 8 4T
Mam pytanie czy moduł w kymco super 8 4t trzeba wymienić na odblokowany,nie ma innej możliwości odblokować żeby wzrosły ośiągi.Teraz v/max 58km/h pościągnięciu blokady z wariatora i po wymianie dyszy w gażniku.
Źródło: skuterynet.fora.pl/a/a,160.html


Temat: Problem
O co chodzi, mam skuter marki Kymco, model filly, rocznik 97, przebieg 32000 km, zastosowany tuning: wariator HS RACING, sprzęgło RMS, dzwon sprzęgła sportowy, pasek Naraku, zastosowane rolki: 5g, cylinder 65cc, sportowa świeca NGK iridium, gaźnik 17,5 mm CVK + sportowa dysza, moduł Naraku odblokowany, sportowy wkład filtra powietrz TwinAir, sportowy wiatrach chłodzenia silnika Naraku... i mam pewien mały problem...

Mianowicie, jak odpalam skuter z elektrycznego to musze dodać gazu żeby odpalił, to mnie najmniej martwi, ponieważ mam lekko rozładowany akumulator i to może tego wina, mój największy problem to, to że jak daje gazu na 3/4 manetki to skuter ma za#$%^&*(@o kopa do 40 km/h i potem płynnie rozpędza się do 60 km/h, i wciąż przyśpiesza, czuć moc i skuterek już nieco wolniej przyśpiesza do niecałych 70 km/h,tak jest jak dam manetke na 3/4, jednak problem pojawia się jak dam manetke na 4/4 full, nie czuć tej mocy, skuter przyśpiesza w miarę płynnie ale dużo wolniej niż na 3/4 manetki,do tego jak jade 70 km/h na 3/4 manetki i dam gazu na 4/4 full, to nic się nie dzieje, słychać niższe obroty, jednak po 1-2 minutach z manetką trzymaną na full, skuter nie wiadomo kiedy ma na blacie 80 km/h, jednak osiągnięcie takiej prędkosci trwa wieki, mojemu bratu już kilka razy udało się na prostej drodze z manetką otwartą na full, zamknąć blat 90 km/h, i jechać z taką prędkością ( 85-90 km/h) prawie cały czas, jednak osiągnięcie tej prędkości trwało ,,wieki'',...co może być przyczyną spadku obrotów po daniu gazu na full, dlaczego skuter słabiej przyśpiesza na 4/4 manetki niż na 3/4 ?...dodam że nie wymieniałem wydechu, to chyba nie jest aż tak ważne, ważniejsze jest to że mam świecę irydową a nie mam sportowej cewki Naraku, czy to może być tego winą?, poza tym jeszcze myśle że może to być wina źle zestrojonego gaźnika...proszę o pomoc...
Źródło: forum.skutery-motocykle.pl/viewtopic.php?t=4842


Temat: Wymian Cylindra 80ccm naraku nie chce odpalić
Witam wszystkich serdecznie
mam następujący problem: skuter po wymianie cylindra nie chce odpalić, nawet nie "pyrknie", nie strzeli, nic cisza, Tylko dźwięk pracującego rozrusznika.

Wszystko jest (sprawdzone po 5 razy):
- kompresja
- iskra - świeca
- wałek ustawiony prawidłowo - magneto pozycja T - wałek 1 dziura do góry 2 z kreską równolegle do krawędzi cylindra. Tu mam jedno pytanie: nie ma znaczenia w jakiej fazie jest silnik Sprężania czy wydechu ?. iskra idzie co każdy 360 magneta czy co drugie?

Co mam:
Kymco Agility 50
przed wymianą palił na dotyk z jedną wadą znaną z agilitek - na zimnym silniku musi mieć trochę dodany gaz. W skuterze do tej pory miałem dodatkowo moduł naraku odblokowany i śmigał aż miło.

Wymian zgodnie z instrukcją naraku (łopatologiczną krok po kroku) na:

Cylek 80 naraku + dysza 86 naraku.

Wszystko zrobione jak trzeba, a mimo to po skręceniu skuter
Kręci kręci .... i nic aż do wyczerpania aku.
Świeca po wykręceniu jest wilgotna (nie kapie z niej ale widać ślady wilgoci)
Paliwo było lane do cylidra bezpośrednio i nic, coś tam raz strzelił i koniec.
Rozrusznik kręci ładnie co dziwne (przynajmniej na 50ccm tak nie było)
w momencie kiedy próbuję dodać gazu to tak jak by obciążenia dostawał i kręci dużo wolniej.
Nic nie stuka nic nie puka żadnego walenia zaworów o tłok uprzedzając pytania

Co ciekawe w trakcie kolejnego sprawdzania czy abyaby na 100000% wałek ustawiony jest jak trzeba przy zdjętej osłonie rozrządu zakręciłem sobie rozrusznikiem i o dziwo silnik chwycił na dotyk i zaczął nabierać obrotów niestety zaczął też naturalnie pluć olejem.
W nadziei, że wszystko jest oki bo odpalił czym prędzej go wyłączyłem i jakie było moje zdziwienie kiedy przy kolejnej próbie odpalenia zachowywał się tak jak przez ostatnie dwa dni i nie ma tu żadnego znaczenia czy osłona rozrządu jest założona czy nie

Czy na zaistniałą sytuację może mieć wpływ fakt, że ściągnąłem na moment tą osłonkę membrany na górze gaźnika - właściwie od razu została zamknięta z upewnieniem się, że sprężyna trafiła na swoje miejsce i porządnie skręcona. Nic w niej nie grzebałem.

Za wszelkie sugestie będę bardzo wdzięczny, już mi ręce opadają.

Pozdrawiam Maciej
Źródło: skutery-forum.pl/viewtopic.php?t=1711




Powered by MyScript